Deep Dive

In twee dagen een klinkklaar stappenplan en oerdegelijk fundament om te bouwen van uren naar waarde. Ideaal voor kleinere bureaus die zelf de uitvoering op willen pakken.

Compact

2 dagen

€ op aanvraag

Agencies in Nederland hebben drie grote uitdagingen:

→  Flinterdunne marges

→  Ontevreden klanten

→  Dalend werkplezier

En dat is eindeloos jammer.

Tijdens deze tweedaagse Deep Dive leer je waarom het urenmodel kapot is en hoe je werkt vanuit waarde. Dé oplossing om te gaan verdienen wat je verdient.

Klaar om jouw agency naar morgen te tillen?

Uurtje-factuurtje?
Dat kan een tikkie anders

Hoe? Dat leer ik je in 2 dagen.

Sessie 1. De fundering

Philosofie + Propositie + Positionering

Waarom is het urenmodel beperkend?
Hoe definieer je waarde en vertaal je dit naar een sterke propositie?
Hoe positioneer je je agency zodanig dat klanten waarde boven uren stellen?

Sessie 2: Verdienmodel en communicatie

Prijs + Product + Promotie

Hoe bepaal je een prijs op basis van waarde in plaats van tijd?
Hoe bouw je pakketten of producten die waarde beter uitdrukken?
Hoe verkoop je dit zonder discussie over ‘hoeveel uur het kost’?

Sessie 3: Strategie in de praktijk

Proces + Personeel

Hoe pas je je interne processen aan op een waarde-model?
Hoe zorg je dat je team het nieuwe model omarmt en uitdraagt?

Dit krijg je:

Een inspiratiesessie
Ik vertel je vol vuur over het switchen van uren naar waarde. Fouten, successen en best practices. Zelfs die, ja. Opletten geblazen dus.

Grondige analyse
Je agency op de korrel: op basis van de 8 P’s. De wat? Tikkie omhoogscrollen en je leert meer.

Praktische werksessies
Handjes wapperen! Met het hele team. Na de uitleg is het tijd voor het echte werk. Samen duiken we in de materie. Houd je post-it’s, stiften en koffie klaar.

Eindresultaat
Hè fijn, resultaat. Een concreet stappenplan voor de overgang naar een waardemodel. Kun je de dag erna mee aan de slag.

Klaar met de urenfabriek?

Kom, we pakken alles vast. Want beter begint vanbinnen. Met een systeem dat door iedereen gedragen wordt. Van voor naar achter. Door je hele creatieve winkel. Van sales tot back-end. Denk je "yes, dat wil ik"? Dan moeten we nodig eens praten.

Daarna is het aan jullie.

Start met verdienen wat je verdient

Na deze Deep Dive weet je exact waar de kansen liggen, en heb je een praktisch stappenplan en een stevig fundament om te bouwen aan de transitie van uren naar waarde. Je bent niet meer druk met discussies over offertes, ge-emmer over facturen en het klokken van uren.

Alles voor...

✅  Kerngezonde marges;

✅  Stuiterende klanten;

✅  Oneindig werkplezier.

Hoi, ik ben Mark.

Agency mentor op een missie.

Met bijna 20 jaar ervaring in agencies op het snijvlak van digital, creative en marketing heb ik tientallen organisaties van binnen bekeken. En trapte eerder tegen heel wat heilige huisjes. Vandaag is de urenfabriek aan de beurt. Dat doe ik met liefde. Naast je en op sneakers. Weg met stropdas of aktetas. Mij bellen voor bloedeerlijk advies. Advies wat precies klikt met jouw agency. Want het is het is jouw agency, jouw regels.

Tijd voor actie!

Plan een kennismaking in

Wil jij in twee dagen een praktisch stappenplan en een stevig fundament om verder te bouwen aan de transitie van uren naar waarde?

Investering
Op aanvraag
Doorlooptijd
2 dagen
Vertel me meer! 🔥
Zij gingen je voor

Wat anderen zeggen: 👍

Mark bewoog zich met gemak tussen diverse rollen; van Agile coach en product owner, tot het opzetten van onze complete IT-afdeling. Zijn gevoel voor humor, gecombineerd met een diepe professionele kundigheid, maakte hem een onmisbaar lid van ons team.

Jorrit Jouwsma
Technisch Directeur @ De Duurzame Oplossing

Vanaf dag één heeft Mark indruk gemaakt. Hij wist het beste van Agile/Scrum te combineren met de praktische behoefte van de klant. Geen strakke planning, maar wel maximale impact. Dat vereist niet alleen ervaring, maar ook het vermogen om strategisch en pragmatisch tegelijk te handelen.

Pim van der Linden
Business development & Partnerships @ Enrise

"[Ik heb] intensief met Mark mogen samenwerken. Mark is een aanjager van de Agile methodiek. Hij doorziet een proces snel, analyseert de verbeterpunten en pakt de aanpassing vervolgens met beide handen aan. Zijn drive en positieve mindset werken aanstekelijk."

Daan Gönning
Operationeel directeur en eigenaar @ Doop

“Mark heeft een diepe indruk bij mij achtergelaten. Hij is talentvol, toegewijd en vooral een positieve aanjager! Hij heeft een passie voor het verbeteren van processen en het professionaliseren van organisaties.”

Manon Kramer
Director People & Culture @ Doop

“Ik hou van Mark. Hij brengt ontzettend veel positiviteit en ‘drive’ met zich mee. Mark is scherpzinnig en houdt ook anderen scherp. Hij zet (ogenschijnlijk moeiteloos) zijn tanden in complexe materie.”

Sjoerd Nijland
Agile and Scrum Guru @ Serious Scrum

“Mark heeft mij de laatste tijd op weg geholpen in strategisch advies en het vinden van creatieve oplossingen. Je krijgt eerlijk te horen wat hij er van denkt en zijn meningen zijn ongezouten, maar tegelijkertijd vol van humor."

Johan ter Beek
Innovatiespecialist @ Protestantse Kerk Nederland

“I can’t afford to fuck off and die right now!”

Gordon Ramsey
Chef, entrepreneur

Mark heeft mij meerdere keren uit de brand geholpen op cruciale momenten. Ondanks mijn soms lastige vraagstukken was Mark altijd welwillend om mijn verhaal aan te horen, analyseren en om te zetten naar oplossingen. Ik ken hem niet anders dan eerlijk, betrokken en servicegericht.

Maartje van Zadelhoff - Roelofs
Event- en projectmanager @ Bevrijdingsfestival Gelderland

Als interim Product Owner heeft Mark [...] een brede, strategische blik, is creatief en flexibel in zijn inzet en doet wat nodig is. Ook als dat verder gaat dan de opdracht. Met aandacht voor het team én de klant, kijk ik terug op (weer) een fijne samenwerking.

Nynke van der Wal
HR manager @ Motivo